joi, 15 decembrie 2016

Flash vesel pe Facebook!

Alexandru Ghillis


Facebook-ul este şi el un spaţiu de amuzament. Susţin mereu că reţelele de socializare pe internet reprezintă culmi ale democraţiei, lăsând tastele computerului sau ale smartphone-ului şi accesul în eter – devenit loc public - la îndemâna oricui, fără nicio discriminare. Iată o mostră hilară, autor Acotunoaie Iulian, preluare Angela Tocilă:

Meai amintit deun Deces pe Fond de Misticizme petrecut la noi ân Scară !!!! Această poză seamănă leit cu Repauzata Elefteriea Bostangolu, o Grecoaică care a locuit până ân Noaptea de Sfântu Andrei anul trecut la Etaj Doi !!!! Ân acea nuoapte ân momentul când Socrămiu a eșit ca să se pișe ân Lift ca deobicei, Obam, câinele meu negru de Rasă Dog Germanic a țâșnit pe Scări !!!! Socrămiu aflânduse cu Beșica Udului plină, nu la putut prinde !!!! Până miam loat jlapii ân picioare, Obam deja era la Etaj Doi, unde bătrâna Elefteriea ânpreună cu o altă screlozată numită Cotoroian Vespasieana âși ungea ușea presonală dela Apratamet cu Usturoi Sfințit ânpotrivă Duhurilor Rele și a Necuratului !!!! Câinele Obam nu a avut nicio vină că Repauzata avea inima slabă, așa că el sa năpustit ântre bătrâne decât ân joacă, fiind un Animal ecstrem de jucăuși, chear dacă urla aidoma unui Deavol și avea bale la botul larg deschis !!!! Noroc că am fost acolo pentru a vedea cu ochii mei presonali cum Madam Elefteriea odată a holbat ochii mari de săi sară din cap, a căscat odată gura, și a căzut lată moartă pe loc !!!! Degeaba am cărato io ân casă la ea, degiaba am udato cu apa, Farmecele care le făcea ânpreună cu cealantă Strigoaică a omorâto brusc și neândoios !!!!! Nici prin Apratamet nu am găsit nimic care să mă ajute la o Resucita, fincă am căutat io ceva când am cotrobăit după Bani, Bijuteri ori alte Bunuri. Decât supt Perina aflată supt căpătâiul Moartei am găsit Framecele care a uciso !!!! Doo Legături Bosueoc uscat, și doo Poze Poltret !!! Una cu Sinulecscu Benone aflat undeva la o Nuntă, ori o Cumetrie, dracu știe unde, chelbos, ânbrăcat ântrun Costum alb, iar cealantă âl ânfățișa pe Cotabiță Gabrel, cum arată el ân zilele noastre, gras și desgustător de transpirat, aflat undeva la o Petrecere unde mânca dintrun Pui Prăjit ântreg, cu Untură prelinsă pe brăbie, ceea ce ma făcut să âmi schinb părerea bună care am avuto despre Moartă !!!! Sânt sigur că dacă se hotăra numai la unu singur ân Framecele lor, numai murea !!!.


Un astfel de creator, pe lângă mulţi alţii apăruţi în ultimul timp, ce interpretează într-o notă umoristică diferite postări bolovănoase şi agramate de pe Facebook, este şi onorabilul domn Acotunoaie Iulian, remarcat şi promovat de către doamna Angela Tocilă, constantă facebook-istă şi, în acelaşi timp, o talentată scriitoare ardeleancă. Aşa că, fără a-i mai cere acordul, nu rezist să nu fac publică şi în EVZ/EVZ.RO una dintre recentele postări pe reţea ale distinsei doamne, care – mai mult ca sigur – trezeşte, ca întotdeauna, zâmbetele multor consumatori virtuali de nişă!


(Publicat in EVZ / EVZ.RO)  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu